srijeda, 20. ožujka 2013.

PRVA ŽIVOTINJICA KOJA JE IZAŠLA IZ ORMARA

Ljetos sam na par mjeseci zapela u Zadru i u smišljanju kako korisno ispuniti vrijeme primjetila sam bakinu veoma staru mašinu za šivanje. Zapravo, prvo sam primjetila ime mašine kojem sam se fino nasmijala- SUPER SLAVICA, Bagatova naravno! :) Made in Yugoslavia! 
Mama me s nevjericom gledala kada sam je otvorila i počela ispitivati kako šta funkcionira ali nevjerica je nestala kakda smo zaključile da se tu i genetika umiješala. Naime baka je odlično šivala apsolutno sve što bi joj palo na pamet ili što bi našla u Burdi, a meni je nekako jednostavno krenulo. Naravno, krenula sam sa entuzijazmom  prema malim stvarima ali apetit je ubrzo narastao i metri raznih materijala su počeli letjeti ispod stopice. E sad, neki metri uništeni a neki su doživjeli i svjetlost dana, ali zaključak je bio da mi za početak dobro idu detalji, pa reko da vidim šta će biti i od toga.
Sada je prošlo već nekoliko mjeseci  i puno metara od tada i vrijeme je da rezultati upoznaju svijet... ili da svijet upozna rezultate, nisam sigurna šta od to dvoje ali sigurna sam da je 
vrijeme!




I eto, prvi pa jež! Ni manje ni više! Tada je bio već početak jeseni pa je jež kucao na vrata ormara. Napravljen je od kože i satena, hvali mu samo još jabuka crvena :)

 
 Još malo lišća i dobila sam haljinicu uz koju nije potreban accessories. Think big!
 

 

Nema komentara :

Objavi komentar